Bestellen

Je kunt via de Bolaan webshop een flink assortiment aan Thaise producten bestellen. Kun je een product niet vinden? Laat het ons weten, misschien voegen we het artikel toe aan ons assortiment!

 

Wat kan ik bestellen op Bolaan.nl?

We hebben bewust gekozen voor hoogwaardige producten uit Thailand of artikelen die Thaise chefs gebruiken in de keuken. Bolaan.nl is geen standaard Aziatische toko met duizenden artikelen. Wij willen onze winkel graag overzichtelijk houden met producten die op elkaar zijn afgestemd. Daarom vind je dus weinig merken uit Indonesië, China, Korea, Japan of andere landen in Azië. Die zijn ook heerlijk natuurlijk maar zo wordt een keuze maken erg lastig. Als je vragen hebt over ons assortiment neem dan even contact met ons op.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

In onze webshop kun je direct artikelen toevoegen op de overzichtspagina. Zo kun je snel jouw winkelmandje vullen. Het is ook mogelijk om door te klikken naar de productpagina voor meer informatie over ieder product. Naast producten kiezen kun je ook het aantal aanpassen. Om te bestellen in de Bolaan.nl webshop hoef je niet eerst in te loggen. Als je graag jouw order historie en andere informatie wilt bewaren dan kun je vrijblijvend een account aanmaken.

 

Je kunt altijd jouw winkelmandje bekijken, bewerken of producten verwijderen voordat je naar de kassa gaat. Controleer goed of je alles compleet hebt en let op het aantal. Na invoer en controle van je naam en adresgegevens kun je betalen in onze beveiligde omgeving. Je wordt doorgeleid naar je eigen bank om de betaling te verrichten. Bolaan.nl slaat geen betaalgegevens van klanten op.

 

Hoe weet ik of de bestelling goed is doorgekomen?

Binnen enkele minuten na betaling zul je een e-mail bevestiging ontvangen. Als dit niet het geval is kijk dan eerst even in de map met ongewenste mails voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Na verwerking sturen we nog een mail met het track&trace nummer om je bestelling te volgen.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zolang het pakket nog niet ons magazijn heeft verlaten is het mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. In dat geval dien je direct contact met ons op te nemen. Als de bestelling verzonden is kunnen wij de aankoop niet meer terugdraaien. Uiteraard kun je na ontvangst volgens de wettelijke bepalingen de aankoop ontbinden. Het is mogelijk om een ongewenst pakket te weigeren bij levering. Daarnaast kun je op basis van onze retourvoorwaarden (een deel van) het pakket retour zenden.

 

Is een product op voorraad?

In principe kun je op Bolaan.nl alleen producten bestellen die op voorraad zijn. Als blijkt dat een product niet leverbaar is dan zullen we het bedrag retourneren of in overleg een alternatief product aanbieden.