🇹🇭 Dé specialist in Thaise producten 🚚 Voor 13.00 besteld, dezelfde dag verzonden 💰 Gratis bezorging boven 100 euro

Retourbeleid

Wil je een product retourneren? Dat is mogelijk op basis van deze voorwaarden:

 

  • Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze termijn is het mogelijk om zonder opgaaf van reden de bestelling aan ons te retourneren.
  • Wil je één of meerdere producten retour sturen? Je bent niet verplicht om een retourformulier in te vullen, de verwerking zal wel sneller verlopen. Mail of bel en we sturen je een standaard retourformulier toe.
  • Bij een retourzending is de klant verantwoordelijk voor de verzendkosten. Het is niet verplicht om producten aangetekend retour te zenden, we raden dit wel aan.
  • Als producten na retour beschadigd of gebruikt blijken te zijn, dan kan de retourwaarde lager uitvallen. We adviseren daarom retourzendingen in de originele doos inclusief verpakkingsmateriaal retour te zenden.
  • Na verwerking van de retourzending zal Bolaan het bedrag binnen 14 dagen retour storten op dezelfde rekening als de bestelling oorspronkelijk voldaan is. Kosten voor een retourzending worden niet terugbetaald tenzij anders is overeengekomen.

 

Als er iets mis is met jouw bestelling, of je wilt iets retourneren, dan kun je het beste even contact opnemen met onze helpdesk. Dan kunnen we de beste oplossing met je bespreken.

 

Een product is kapot. Wat nu?

Het is mogelijk dat een product tijdens transport beschadigd raakt. Neem in dat geval contact met ons op om de specifieke situatie te bespreken. Wellicht verzoeken we om een foto te maken van het product, retourneren is in dat geval niet altijd mogelijk of wenselijk. We kunnen een vervangend product toezenden of de kosten voor het beschadigde artikel terugboeken.

 

Ik heb een klacht. Wat nu?

Als je een klacht hebt over een product of over onze dienstverlening dan vragen we om contact op te nemen met onze klantenservice. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Komen we er echt niet samen uit? Dan kun je via https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm een officiële klacht indienen. Uiteraard doen we er alles aan om dit te voorkomen!

 

We bezorgen graag de beste Thaise producten bij jou aan huis. Heb je een vraag over een product? Neem gerust even contact met ons op, dan helpen we je verder om de beste keuze te maken!